nemetangol

Minecraft - programozás szakkört indítunk

A Nyitott Szemmel Egyesület a nyári táborok óriási népszerűsége után úgy döntött, hogy a tehetséges gyerekek informatikai készségeit évközben is fejleszteni szeretnénk szakkör formájában...

Kalandtábori beszámoló

2016. július 9-15 között a Zöld Nap Egyesület képviseletében kilenc személy vehetett részt a kecskeméti Nyitott Szemmel Egyesület által szervezett galyatetői Kalandtáborban...

Mi is Nyitunk Európa-felé

Egyesületünk több olyan fiatal, pályakezdő kollégát alkalmazhat a programoknak köszönhetően, akik kellő felkészültséggel nemzetközi színtéren is képviselik hazánkat és Egyesületünket...

Robotika tábor a LogMeIn támogatásával

A Robotika tábor egy új mérföldkő volt az Egyesületünk életében, ugyanis egyetlen táborunk sem kapott még ekkora támogatást...

Látogatás a Tisza-tavi Ökocentrumban

Szeptember 26-án ellátogatott egyesületünk Poroszlóra a Tisza-tavi Ökocentrumba.

A Hírös Lovárdában jártunk

2015. szeptember 19-én szuper családi napot tartottunk a Hírös Lovardában. A nap első elemként a házigazda körbevezetett minket a hatalmas birtokon...

Új bankszámlaszámunk

Tájékoztatni szeretnénk minden kedves tagunkat, hogy megváltozott a bankszámlaszámunk.

Egyesületünk új számlaszáma: 11732002-20413703

Sok kicsi sokra megy – 1%

Hamarosan bizonyára egyre sűrűbben találkozol a különböző civil szervezetek, alapítványok felhívásaival, amelyekben arra buzdítanak: ajánld fel adód egy százalékát az általuk végzett közhasznú feladatok támogatására....

jún. 12 2014

Egyesületünk az NTP MTI 13 pályázatnak köszönhetően támogatást nyert egy Budapesti kirándulásra. A résztvevők között ott volt majdnem az összes robotika szakkörös, illetve szokás szerint családok számra is meghirdettük.

Reggel a Csodák Palotájában kezdtünk, ahol az új helyszínen tekintettük meg az egyik leginteraktívabb budapesti kiállítást.

Itt aztán mindenki kedve szerint próbálgathatta az érdekesebbnél érdekesebb szerkezeteket, és kísérletezhetett kedvére. 11 órakor fizika show-n vettünk részt, ami mindenkit ámulatba ejtett.

A folyékony nitrogén és a száraz jég kettőse hihetetlen változatosságot jelentett. Az előadó nagyon sok érdekes fizikai és kémiai reakciót mutatott be élőben. Robbantott, ködöt gyártott, lőtt és egyik gyerkőcünk kezét gyújtotta be úgy, hogy egyáltalán nem égett meg egy szőrszála sem – és még nem említettem mindent a közel egy órás előadásból.

A kiállítás után nagyon finom ebéd várt minket egy Görög étteremben. Tejszínes görög gyümölcsleves, girosz és sütemény volt a meglepetés menü. Az ebéd után megnéztük az Idővándor ingyenes digitális színházat, ami a felnőtteknek és a gyerekeknek egyaránt érdekes volt.

A reformkort és a holdra szállás éveit dolgozta fel olyan módon, hogy korabeli hang és filmfelvételek mellett színészek beöltözve adtak olyan pluszt, ami miatt tele volt az előadás poénnal, történelemmel és élő egészet alkotott.

A János hegyi libegő volt a következő úti cél, ahol nagyon sokan először csodálták meg a gyönyörű budapesti panorámát ebből az érdekes szerkezetből. Voltak, akik kissé remegő lábbal indultak neki, viszont másodjára már mindenki alig várta az utazást lefelé a látvány és az élmény miatt.

Öt órától hajókirándulásra indultunk a Duna Corso hajóval, ami egy órán át vitt minket egészen a Margit hídtól az Erzsébet hídig. Az utazást az színesítette, hogy mindenki kapott egy magnót, amin keresztül megismerkedhetett a Duna menti látnivalók történetével.

Ismét nagyszerű kiránduláson vehettünk részt együtt. Őszre ismét szervezünk kirándulásokat, várunk vissza mindenkit.

facebookicon

videologo

logoright

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter